

Utrzymanie parowozu w ruchu jest tańsze niż odpowiadających klasą lokomotyw elektrycznych czy spalinowych. Parowóz musi jednak przechodzić regularne okresowe odnowy, podczas których jest rozbierany na części, konserwowany i z powrotem składany na nowo. Wymianie ulegają też elementy, które wydają się być zużyte, lub których przewidywany czas życia dobiegł końca i wymagają zmiany podczas bieżącej naprawy. Prawidłowo eksploatowany parowóz jest urządzeniem prawie bezawaryjnym. W czasach świetności trakcji parowej zdarzało się, że maszyny Pt47 potrafiły przejechać bez wygaszenia i jakichkolwiek napraw ponad milion kilometrów.
Na Tajwanie lubią pociągi na pocztówkach. Też dostałem podobną :)
OdpowiedzUsuńPodoba mi się ta pocztówka :) Wiosnę chcę!
OdpowiedzUsuńA jaką sensację wzbudza ta ciucha wśród gapiów.
OdpowiedzUsuńTa pocztówka wzbudza we mnie tesknotę za wiosną :) Dobrze, że już niedługo będzie :)
OdpowiedzUsuń