KONKURS URODZINOWY

22 lis 2015
Wyobraźcie sobie, że za chwilę stuknie mojemu blogowi 5 lat! 22 grudnia, zapewne siedząc w domu rodzinnym w trakcie studenckiej przerwy świątecznej, postanowiłam założyć bloga. Bloga, który miał prezentować pocztówki z mojej kolekcji, która chwilę wcześniej zaczęła się dosyć gwałtownie powiększać dzięki zarejestrowaniu się na stronie postcrossingu. Bloga, który miał służyć przede wszystkim mnie i usystematyzować moją kolekcję. Bywało lepiej, bywało gorzej, była też dłuższa przerwa kiedy to w związku z moimi życiowymi zawirowaniami byłam zmuszona zrezygnować z tego hobby (a i internetu nie posiadałam dość długo), ale jednak coś mnie zawsze z powrotem do tego mojego miejsca w sieci ciągnęło. Jakiś czas temu znów tu wróciłam i zaczęłam działać pełną parą - uatrakcyjniłam szatę graficzną, poprawiłam czytelność i widoczność wszystkich elementów, rozszerzyłam tematykę o moją inną miłość, czyli podróże, zmieniłam nawet nazwę bloga. Wszystko po to, żebym, tak jak i wy, dobrze się tutaj czuła. Bo motywację do pracowania nad nim zyskałam dzięki wam, czytelnikom. I dlatego w ramach swoistego podziękowania oraz dlatego, że świętowanie urodzin przecież zawsze jest fajne, postanowiłam zorganizować ten konkurs.


Zasady są banalnie proste i myślę, że nietrudno będzie im sprostać. Dodatkowe losy można zyskać wykonując dodatkowe czynności, ale nie jest to w żaden sposób obowiązkowe. Nagród jest tyle, ile lat ma mój blog - pięć. Jedna główna, dwie jako komplet "na podium" oraz dwie nagrody pocieszenia. Mam nadzieję, że weźmiecie w nim udział i - choć to zazwyczaj solenizant otrzymuje prezenty - pozwolicie mi się obdarować czymś interesującym. Tematyka prezentów będzie związana z tematyką bloga i z pewnością też was zaskakująca.
Co zatem trzeba zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?
  1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
  2. Umieścić powyższy podlinkowany banerek na swoim blogu/stronie/profilu.
  3. Zgłosić swój udział w konkursie w formie komentarza z informacją: 
    • obserwujecie mój blog jako...
    • dodaliście baner na blogu...
    • adres e-mail: ...
  4. Dodatkowo można zwiększyć swoją szansę na wygraną zdobywając dodatkowe losy:
  5. Wszystkie trzy dodatkowe aktywności są dobrowolne i ich niewykonanie nie skutkuje wykluczeniem z konkursu.
  6. W przypadku wykonania którejkolwiek z dodatkowych czynności należy dołączyć do swojego komentarza odpowiednie informacje:
    • polubiłam stronę na fb jako...
    • dodałam do kręgów G+ jako...
    • udzielam się na forum jako...
  7. Nagrody będą wysłane listem ekonomicznym poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  8.  Losowanie zwycięzców nastąpi do 31 grudnia 2015 roku. Po losowaniu zwycięzcy otrzymają maila z prośbą o przesłanie swojego adresu. W przypadku braku kontaktu ze strony zwycięzcy przez kolejne 7 dni nastąpi dodatkowe losowanie.
Mam nadzieję, że frekwencja dopisze i losowanie nastąpi a taka wiadomość w okresie okołoświątecznym tylko wam go umili :)

32 komentarze:

  1. No 5 lat, nawet z przerwami to jest kawał czasu. Gratuluję wytrwałości :) Oczywiście chętnie wezmę udział w konkursie.
    obserwuje blog jako: Joana Postcards
    dodałam baner na blogu: http://joanapostcards.blogspot.com/
    adres e-mail: joannapostcards@gmail.com
    polubiłam stronę na fb jako: Joana Postcards
    dodałam do kręgów G+ jako: Joana Postcards
    Życzę wielu ciekawych pocztówek i podróży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem kiedy to zleciało, ale mam nadzieję, że jeszcze parę lat ud mi się nabić na liczniku :)

      zgłoszenie oczywiście przyjęte!

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że od niedawna udzielam się na forum jako Joanna :)

      Usuń
  2. Kochana, WIELKIE GRATULACJE !!! z okazji 5 urodzin bloga. To już całkiem duże "dziecko" jak na 5-latka ;) Ja dopiero rok prowadzę swojego. Życzę wytrwałości, pomysłów i zapału do dalszego pisania. Powodzenia
    obserwuję bloga jako: Anna Art.
    dodałam baner na blogu: www.piosenkajestdobranawszystko87.blospot.com
    adres mailowy: aniaa68@poczta.onet.pl
    właśnie dodałam Cię do swoich kręgów
    polubiłam na FB z profilu mojego: https://www.facebook.com/ania.art.9
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na mój brak cierpliwości to jest to już bardzo duże dziecko! ale mam nadzieję, że jeszcze trochę podrośnie :)

      zgłoszenie oczywiście przyjęte!

      Usuń
  3. Jeeeeej.... 5 lat... Ja tam się boje, że nawet 2 nie doczekam się :D Więc.... STO LAT, STO LAT! :)
    Oczywiście chętnie wezmę udział w konkursie :)
    obserwuje blog jako: Ratri .
    dodałam baner na blogu: www.ratri-world.blogspot.com
    adres e-mail: nosalkan@gmail.com
    polubiłam stronę na fb jako: Natalia N.
    dodałam do kręgów G+ jako: Ratri .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee, dwa lata też zlecą tak, że nie zauważysz :D

      zgłoszenie przyjęte, tylko lajka na fb nie widzę :>

      Usuń
  4. 5 lat to naprawdę niezły wynik, chyba jeden z najstarszych blogów pocztówkowych jaki znam :D Gratuluję i życzę kolejnej piątki!

    obserwuje blog jako: Marta
    dodałam banner na bloga: http://pocztowkaoknemnaswiat.blogspot.com/
    adres e-mail: marta11829@gmail.com
    polubiłam stronę na fb jako: Marta Święch
    dodałam do kręgów G+ jako: Marta Święch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jeden z najstarszych blogów pocztówkowych" zabrzmiało strasznie, poczułam się jak dinozaur :D

      a zgłoszenie przyjęte :)

      Usuń
    2. Przepraszam! Nie chciałam by wyszło strasznie hhaha chociaż osobiście dinozaury lubię :D

      Usuń
  5. Gratuluję 5 lat na Blogspocie i życzę kolejnych owocnych 5 lat w blogowaniu!
    Z chęcią zgłaszam się do konkursu :)
    obserwuje blog jako: Filolog
    dodałem baner na blogu: http://polskiewidokowki.blogspot.com/
    adres e-mail: zakładka Kontakt na blogu
    polubiłem stronę na fb i dodałem do kręgów G+ jako Darek Nasuta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! chciałabym wytrwać kolejnych 5 lat, ale czas pokaże czy będę miała jeszcze tak długo o czym pisać ;)

      zgłoszenie przyjęte!

      Usuń
  6. Wow, 5 lat! Niezły wynik, serdecznie Ci gratuluję! No i życzę Ci kolejnych 5ciu, a nawet i więcej lat na koncie :). U mnie dopiero stuknął rok, ale na pewno na tym się nie skończy :). Oczywiście zgłaszam się do konkursu!

    Obserwuję blog jako Karolina G.
    Baner na http://karlin91.blogspot.com
    Adres: karlin6191@gmail.com
    Fanpage zalajkowany (Karolina Grzybek, A w wolnej chwili)
    Google + dodane (Karolina G.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! a zgłoszenie oczywiście przyjęte :)

      Usuń
  7. Gratuluję 5 lat blogowania i życzę kolejnych rocznic :)
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu:)
    Obserwuję jako werciarad
    Baner na http://widokowkiweroniki.blogspot.com
    Adres e-mail: werciarad@o2.pl
    polubiłam stronę na fb jako Weronika Jach
    udzielam się na forum (choć ostatnio bardzo rzadko) jako werciarad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że choćby do 6 dotrwam :)

      zgłoszenie przyjęte!

      Usuń
  8. 5 lat? kawał czasu! pół dekady, hehe. :D i właściwie zaczęłaś blogować, gdy blogi w Polsce dopiero zaczynały być popularne. podziwiam! gratuluję tak długiego stażu, życzę kolejnych lat, pomysłowości, wytrwałości i aby blog dawał Ci dużo radości. :) cały czas nie mogą pojąć, jak mogłam natknąć się na Twojego bloga tak późno... :(
    w konkursie chętnie wezmę udział:
    1. obserwuję jako Sawatka
    2. zaraz dodam baner na http://sawatka.blogspot.com/
    3. e-mail: sara.watrak@wp.pl
    Lubię też stronę na FB jako Sara Watrak
    i obserwuję na Google+ jako Sara Watrak (kotwsardynkach@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygnębiłaś mnie z tym "pół dekady", czuję się mega staro przez to, jak jakiś weteran blogowania :D

      a zgłoszenie oczywiście przyjęte :)

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Kahlan84
    Umieściłam baner na blogu: http://wskrytce.blogspot.com/
    E:mail: kahlan84@gazeta.pl
    Udzielam się na forum jako: Kahlan

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! 5 lat , gratulacje ! i życzę kolejnych pięciu :D
    obserwuje blog jako: Lenka ^^
    dodałam baner na blogu: http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/
    adres e-mail: magda.niska@interia.pl
    polubiłam stronę na fb jako: Magdalena Niska
    dodałam do kręgów G+ jako: Len ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że energii na kolejne 5 lat starczy!

      zgłoszenie przyjęte :)

      Usuń
  11. Dlaczego ja dopiero zobaczyłam ten konkurs, ejjj?! Ale ze mnie gapa :( Ja oczywiście także chętnie wezmę udział, bo przecież jest co świętować! Pięć lat to już blog z tradycją, bo chyba to jeden z tych, które są najstarsze wśród tych, które obserwuję :) Gratuluję i liczę kolejnych wspaniałych chwil! :)

    obserwujecie mój blog jako kingway Kinga
    dodaliście baner na blogu - https://kingway007.blogspot.com
    adres e-mail: 91kingway@gmail.com
    polubiłam stronę na fb jako Kingway007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog z tradycją, bardzo podoba mi się to określenie, przy nim nie czuję się tak staro :D

      a zgłoszenie oczywiście przyjęte :)

      Usuń
  12. Obserwuję blog jako: Alex S.
    Baner: http://ksiazkowniaa.blogspot.com/p/konkursy.html
    Adres e-mail: alexxxisqu@gmail.com
    Polubiłam stronę na fb jako Książkoholiczka Alex
    Dodałam do kręgów G+ jako Alex S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięciu lat! ^ ^

    Obserwuję jako: Noelle_
    Baner: http://thebookishcity.blogspot.com/p/konkursy.html
    Email: the.bookish.city@gmail.com
    Lubię stronę na fb jako: Natalia Strzelecka
    Dodałam do kręgów G+ jako: Noelle_
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Rose Belle
    Baner: https://plus.google.com/u/0/103417037864262208183/posts
    mail: mietus1993@poczta.onet.pl
    Lubię na fb jako: Grażyna M.
    G+ jako: Rose Belle

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości! I życzę kolejnych lat :)
    obserwuję jako Dawid
    baner na: www.eleganckipenis.blogspot.com
    e-mail: dawidjarosz.dj@gmail.com
    na fb: Dawid Jarosz i Elegancki Penis
    na G+ Dawid Jarosz
    a na forum się udzielałem, później przez zawirowania ze zmianą miejsca zamieszkania, chwilowym przestojem w wysyłaniu kartek odzwyczaiłem się od niego, ale się udzielałem, jako dimashq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytrwałości czasem brakowało, ale na szczęście sentyment pozostał :D
      a forum zmieniło adres, niemniej jednak zgłoszenie i tak i tak przyjmuję :)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się post, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad - napisz komentarz, daj lajka pod postem na FB lub polub mój profil na FB: Pasażerka palcem po mapie





SZABLON BY: PANNA VEJJS.