1524. Bahamy

28 maj 2015

Bahamy (Bahamas, Wspólnota Bahamów – Commonwealth of The Bahamas) to państwo wyspiarskie na Oceanie Atlantyckim.
Wyspy archipelagu obejmują 13 880 km² i wznoszą się niewiele ponad poziom morza. Długość linii brzegowej wynosi 3542 km. Najwyższy punkt archipelagu leży na wysokości 63 m n.p.m. (Mount Alvernia na Cat Island). Spośród około 700 wysp tylko 26 jest zamieszkanych. Liczba ludności wynosi 382,6 tys. osób. Powierzchnia wysp ma charakter równinny, a wzdłuż niektórych fragmentów wybrzeża znajdują się słone bagna porośnięte namorzynem. Średnia temperatura wynosi +27°C w lecie i +21°C w zimie, zaś roczna suma opadów deszczu przekracza 1000 mm. 
Raj po prostu. Szkoda tylko, że kartka nie oddaje tej rajskości.

2 komentarze:

  1. Hmm sama nie wiem, co o niej myśleć. Myślałam, że moja kartka z tego miejsca nie zbyt zachwyca, ale jednak gdybym dostała taką jak Twoja, chyba byłabym jeszcze bardziej zawiedziona, niestety. Widziałam tyle pięknych kartek z tych wysp, ale niestety nie miałam szczęścia do wymiany. Chyba podobnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad - napisz komentarz, daj lajka pod postem na FB lub polub mój profil na FB: Pasażerka palcem po mapie





SZABLON BY: PANNA VEJJS.