751. Polska

12 sty 2012


od: Mikis & others

Kartka co prawda przedstawia Poznań, ale jest to zdecydowanie o wiele bardziej ogólnopolska kartka. Przejechała niezły kawał naszego kraju pociągiem razem z Michałem, który w ten sposób chciał uczcić wylosowanie ID o numerze 200 000. Jakie dokładnie miasta po drodze odwiedziła - szczerze mówiąc nie pamiętam, wiem natomiast, że ja podpisywałam się pod legendarną kartką w Rzeszowie, tuż przed swoim wylotem do Hiszpanii, więc wszystko było w biegu i na szybko. Ale udało się i w zamian za to do mnie przywędrował taki oto sympatyczny Poznań.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się post, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad - napisz komentarz, daj lajka pod postem na FB lub polub mój profil na FB: Pasażerka palcem po mapie





SZABLON BY: PANNA VEJJS.