457. Tajwan

2 lut 2011


od: Misia


Utrzymanie parowozu w ruchu jest tańsze niż odpowiadających klasą lokomotyw elektrycznych czy spalinowych. Parowóz musi jednak przechodzić regularne okresowe odnowy, podczas których jest rozbierany na części, konserwowany i z powrotem składany na nowo. Wymianie ulegają też elementy, które wydają się być zużyte, lub których przewidywany czas życia dobiegł końca i wymagają zmiany podczas bieżącej naprawy. Prawidłowo eksploatowany parowóz jest urządzeniem prawie bezawaryjnym. W czasach świetności trakcji parowej zdarzało się, że maszyny Pt47 potrafiły przejechać bez wygaszenia i jakichkolwiek napraw ponad milion kilometrów.

4 komentarze:

  1. Na Tajwanie lubią pociągi na pocztówkach. Też dostałem podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta pocztówka :) Wiosnę chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaką sensację wzbudza ta ciucha wśród gapiów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pocztówka wzbudza we mnie tesknotę za wiosną :) Dobrze, że już niedługo będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad - napisz komentarz, daj lajka pod postem na FB lub polub mój profil na FB: Pasażerka palcem po mapie





SZABLON BY: PANNA VEJJS.