399. Portugalia

29 lis 2010


od: Inês

Prowincja Algarve (z j. arabskiego: zachód, ziemia położona na zachód الغرب al-Garb) to jeden z sześciu regionów Portugalii leżących na kontynencie europejskim.
Teren Algarve jest pagórkowaty, poprzecinany żyznymi dolinami, z czystymi, ciepłymi plażami zaliczanymi do najpiękniejszych na świecie, jak na przykład plaża Praia da Marinha w Lagoa. Klifowa linia brzegowa, szczególnie w okolicach Lagos usiana jest jaskiniami i grotami wyrzeźbionymi przez wodę w wapieniu. Oprócz śródziemnomorskiego klimatu i atrakcji wspomnianych powyżej, turystów przyciąga także historia regionu.

4 komentarze:

  1. Też mam kartkę z Algarve, ale przyznam to: Twoja jest o niebo ładniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja mam z Algarve, lecz nie ma co się równac z Twoją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze te skały w pierwszej chwili wydają się takie małe dopóki nie zobaczy człek tych łodzi;)Widok niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło Matko - alez tam musi być pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad - napisz komentarz, daj lajka pod postem na FB lub polub mój profil na FB: Pasażerka palcem po mapie





SZABLON BY: PANNA VEJJS.