431. Kazachstan

7 sty 2011

Stadion Centralny to wielofunkcyjny stadion w Ałma-Acie, w Kazachstanie. Pojemność stadionu wynosi 25 027 widzów. Obiekt oprócz boiska posiada również bieżnię lekkoatletyczną. Część trybun jest zadaszona, jest też oświetlenie. Stadion został otwarty w 1958 roku, a w roku 2004 przeszedł renowację. Na obiekcie swoje spotkania rozgrywają drużyny Kajratu Ałma-Ata oraz Megasportu Ałma-Ata.

Zapewne dla fanów sportu i kartek ze stadionami byłaby to nie lada gratka, a dla mnie... no cóż, kartka jak kartka.

1 komentarz:

  1. Mi przykuło uwagę, bo mam wrażenie że to lodowisko. Brak mi tu pięknej zielonej murawy.
    Ale sama kartka wydaje mi się stadionową perełką którą niejeden by chciał mieć.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się post, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad - napisz komentarz, daj lajka pod postem na FB lub polub mój profil na FB: Pasażerka palcem po mapie





SZABLON BY: PANNA VEJJS.